گل محمدی راه خلیل زاده را می رود یا مثل بیرانوند برمی گردد؟
نوشته شده توسط : هیت

هنوز مشخص نیست یحیی گل محمدی چه تصمیمی برای آینده اش خواهد گرفت.

هیچکس نمی داند یحیی گل محمدی مثل علیرضا بیرانوند پس از نوتیس های فراوان و دردسرهای زیادی که بر سر جدایی از پرسپولیس برای هواداران ایجاد کرد به مجموعه برمی گردد یا مثل شجاع خلیل زاده تصمیم گرفته در میانه مسابقات و در حساس ترین مقطع ار رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را ترک کند اما هرچه هست او زمان بدی را برای جدال با باشگاه انتخاب کرده است.

 گل‌محمدی به‌خاطر دریافت نکردن 15 درصد از قراردادش که جزء آپشن‌ها بوده ناراحت است. ضمن این که باشگاه نیز هنوز پیشنهادی برای تمدید قرارداد به او نداده و این هم یکی دیگر از دلایل اصلی قهر عجیب سرمربی سرخ پوشان است.

این اقدام گل محمدی و رها کردن تمرینات به‌خاطر عقب افتادن 15 درصد قراردادش که آن هم آپشن بوده و طبق گفته نزدیکانش 5 بار هم به باشگاه نوتیس دهد، همان کاری است که علیرضا بیرانوند چندی قبل انجام داد و موئرد خشم هواداران نیز قرار گرفت. اما اگر یحیی روی جدایی اش تاکید داشته باشد و به همین دلایل از پرسپولیس جدا شود، راه شجاع خلیل زاده را رفته که در مقطعی حساس پرسپولیس را در رقبات های لیگ قهرمانان آسیا دست تنها گذاشت و همین موضع باعث شد تا هواداران چنان خشمی از او پیدا کنند که حتی راه بازگشت او به پرسپولیس را ببندند.

رفرنس: https://www.pinterest.com/pin/855472891745895787





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: